POLITYKA PRYWATNOŚCI
I WYKORZYSTYWANIA „CIASTECZEK” TJ. PLIKÓW „COOKIES”

IWARUM SP z ograniczoną odpowiedzialnością dba o zgodność z prawem przetwarzania danych, w tym w szczególności danych osobowych.IWARUM SP z ograniczoną odpowiedzialnością wdrożyła i stosuje środki ochrony danych przewidziane przepisami prawa, w szczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne, ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz dyrektywy 2002/58/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 12 lipca 2002 r. dotycząca przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności w sektorze łączności elektronicznej (dyrektywa o prywatności i łączności elektronicznej).
I.Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: RODO, informujemy, że:
1. Administrator danych osobowychAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest IWARUM SP z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław , NIP 8992815122, KRS 0000672140 (dalej: Administrator). Może się Pani/Pan skontaktować z Administratorem w następujący sposób:             • listownie pod adresem: ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław             • mailowo pod adresem: lp.murawi%40ofni
2. Sposoby i cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzaniaPani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:             • 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, np. w trakcie bieżącej współpracy z Klientem,             • 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, np. w przypadku gdyby Administrator został zobowiązany przez uprawniony organ do przedstawienia informacji,             • 6 ust. 1 lit. f RODO – w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią np. w przypadku nabywania towarów lub usług albo dochodzenia roszczeń przez Administratora.
3. Okres przechowywania danych osobowychAdministrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do zawarcia umowy, okres obowiązywania umowy, spełniania przez Administratora ciążących na nim obowiązków przewidzianych prawem i ewentualnego dochodzenia lub roszczeń oraz obrony swoich interesów lub praw.
4. Odbiorcy danychPani/Pana dane osobowe będą przekazywane dostawcom, którzy na zasadzie zlecenia świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych, np. usługi księgowe, prawnicze, archiwizacyjne, usługi IT lub usługi doręczania korespondencji lub innych przesyłek.
5. Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowychPrzysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:             • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych – w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę może Pani/Pan wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody adres korespondencyjny lub adres e-mailowy.;             • prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;             • prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych;             • prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych;             • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;             • prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację– w przypadkach kiedy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora;             • prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania Pani/Pana danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pana przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby Administrator przesłał Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże Administrator zrobi to tylko wówczas, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Pani/Panu tylko co do tych danych, które przetwarzane na podstawie zawartej z Panią/Panem umowy lub na podstawie Pani/Pana zgody,             • Prawo wniesienia skargi do organu – przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Pozostałe informacje             • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do podjęcia działań związanych z ewentualną współpracą.             • Użytkownik może zostać poproszony o podanie następujących danych osobowych:                     o Imię i nazwisko                     o Adres e-mail                     o Nr telefonu                     o Adres, kod pocztowy
II. Pliki cookies
Administrator na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne podmioty, wykorzystuje tzw. cookies, czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika. Mogą być one odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Facebooka, Google’a). Cookies spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej, najczęściej przydatnych, które w ramach wyjaśnienia zostały opisane poniżej.Stosownie do motywu 25 dyrektywy 2002/58/WE parlamentu europejskiego i rady z dnia 12 lipca 2002 r. dotycząca przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności w sektorze łączności elektronicznej (dyrektywa o prywatności i łączności elektronicznej) IWARUM SP z ograniczoną odpowiedzialnością wskazuje, że ciasteczka – “cookies” stanowią prawnie dopuszczalne i użyteczne narzędzie, na przykład, w analizowaniu skuteczności projektu strony internetowej i reklamy oraz w sprawdzaniu tożsamości użytkowników prowadzących transakcje w systemie on-line. W przypadku gdy takie narzędzia, na przykład “cookies”, są przeznaczone do prawnie dopuszczalnych celów, takich jak ułatwienie dostarczania usług społeczeństwa informacyjnego, ich wykorzystywanie powinno być dozwolone pod warunkiem że użytkownicy otrzymają wyraźną i dokładną informację zgodnie z dyrektywą 95/46/WE o celu “cookies” lub podobnego narzędzia w celu zapewnienia, że użytkownicy zostali zapoznani z informacją umieszczaną na użytkowanym przez nich terminalu. Użytkownicy powinni mieć możliwość odmówienia przechowywania “cookies” lub podobnego narzędzia w ich terminalu. Jest to szczególnie ważne w przypadku gdy użytkownicy inni niż użytkownik początkowy mają dostęp do terminali, a przez to do danych zawierających informacje szczególnie chronione ze względu na prywatność przechowywane na tym urządzeniu. Informacja i prawo do odmowy mogą być oferowane jednorazowo dla różnego rodzaju narzędzi instalowanych w terminalu użytkownika w czasie tego samego połączenia oraz mogą obejmować wszelkie dalsze korzystanie z tych narzędzi w trakcie kolejnych połączeń. Metody udostępniania informacji, oferujące prawo do odmowy lub wymagające zgody powinny być jak najbardziej przyjazne dla użytkownika. Dostęp do niektórych treści zamieszczonych na stronach internetowych może być nadal uzależniony od świadomej akceptacji zastosowania “cookie” lub podobnego urządzenia, jeżeli służy ono prawnie dopuszczalnemu celowi.IWARUM SP z ograniczoną odpowiedzialnością oświadcza, że dane nie są kojarzone przez IWARUM SP z ograniczoną odpowiedzialnością z konkretną zidentyfikowaną lub możliwą do zidentyfikowania osobą lub w celu określenia tożsamości Użytkownika.
1. Cele przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji cookiesCele przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji cookies przez IWARUM SP z ograniczoną odpowiedzialnością są następujące:             • zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z panelu klienta. Służą więc do ochrony danych osobowych użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;             • wpływ na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie działała i aby można było korzystać z funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim można więc sprawnie poruszać się na stronie internetowej i poszczególnych zakładkach.             • stan sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które zakładki najczęściej wyświetlają. Umożliwiają również identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych podstronach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają więc ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron;             • utrzymanie stanu sesji — jeżeli klient loguje się do swojego panelu, to pliki cookies umożliwiają podtrzymanie sesji. Oznacza to, że po przejściu na inną podstronę nie trzeba każdorazowo podawać ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania ze strony internetowej;             • tworzenie statystyk — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej (jak wielu otwiera stronę internetową, jak długo na niej pozostają, które treści wzbudzają największe zainteresowanie etc.) Dzięki temu można stale ulepszać stronę internetową i dostosowywać jej działanie do preferencji użytkowników.
2. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookiesPosiada Pani/Pan możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do tej informacji za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez Panią/Pana telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi. Poniżej wskazujemy sposób zmiany ustawień cookies w najbardziej popularnych wyszukiwarkach:             • Google Chrome: Menu > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści > Pliki cookies – należy wybrać odpowiednią opcję.             • Internet Explorer: Menu > Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność – należy wybrać odpowiednią opcję.             • Mozilla Firefox: Menu > Opcje > Prywatność > Historia – należy wybrać odpowiednią opcję.             • Opera: Menu > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka – należy wybrać odpowiednią opcję.             • Safari: Menu > Preferencje > Prywatność > Pliki cookies –